Нас навіки зріднило Славсько


Нас навіки зріднило Славсько



«Я не знаю, как остальные,
но я чувствую жесточайшую
не по прошлому ностальгию —
ностальгию по настоящему.»
(Андрей Вознесенский)



Все глибше і глибше «пірнаю» у свій велечезний за обсягом файлій фотоархів… Відсотків 70 фотографій у ньому присвячено Мистецтву і митцям – моїм дорогим друзям, із якими мене поєднала щаслива журналістська Доля… 


Боже, які ж знаходжу тут надзвичайні скарби – у моєму персональному фото сховищі! Ось і щойно намагався «запакувати» у нові папки світлини, які пов”язані із нашими незабутніми пленерами у Арт-резиденції «Карпатський рай». Конкретно ці фото я зробив у жовтні 2017 року. 



Дивлюся на них – і сльози навертаються на очі. Милі, дорогі, близькі мені душею і думками люди, як ви зараз, де ви, що робите?!? Чи все у вас добре? Так хочеться зустрітися із моїми друзями – художниками на мальовничих пагорбах Славсько, поспілкуватися з кожним із них біля мольбертів під час роботи, а потім посидіти за великим хлібосольним столом, який три рази на добу перед нами «стелили» Тетянка Ціко і Мар”янка Онаць – Романець, послухати веселі жарти нашого спільного побратима по цеху Мистецтва Ярослава Ціко… 




А потім побачити ваш спільний творчий ужинок - на підсумковій колективній виставці, знімаючи черговий випуск телевізійної програми «Мистецька хвиля+», яку (я переконаний у цьому на 100 %) кожен із вас має у своєму відео архіві… Адже вона – про кожного із вас окремо і про всіх нас разом… Мені пощастило : Тетяна і Ярослав запрошували мене до Арт-резиденції 8 разів поспіль. 

Сподівався, що незабаром буде 9, а потім і 10, ювілейна, поїздка до гостинного Славсько. Не судилося. Цієї весни усім нам доводиться сидіти «під домашнім арештом». Не можемо зібратися у Арт-резиденції, позаяк на заваді – пандемія піступної хвороби made in China… Хто і для чого випустив цього джина-людожера із пляшки, ми колись дізнаємося, а зараз просто змушені «танцювати» під його «дудку»…

 І все ж , мої дорогі друзі-художники, я вірю і знаю : наші нові зустрічі – ще попереду! І знаєте чому? Тому що вірш талановитого поета Андрія Вознесенського, написаний у далекому 1976 році, має не лише яскравий початок, а й геніальне продовження. Ось воно :

«Нас с тобой никто не расколет.
Но когда тебя обнимаю —
обнимаю с такой тоскою,
будто кто-то тебя отнимает.
Одиночества не искупит
в сад распахнутая столярка.
Я тоскую не по искусству,
задыхаюсь по настоящему.»


Саме цьому закликаю кожного із вас, мої дорогі друзі-митці : бережіть себе! Адже ви потрібні не лише своїм сім”ям, а й усім нам. Vita brévis, ars lónga – Життя коротке, Мистецтво – вічне!

https://www.youtube.com/watch?v=bXmj9V9u-A4&t=863s

Сергій Комісаров, шеф-редактор Інформаційного агентства УКРПРЕС-ІНФО.

Комментарии

  1. Ось програма за підсумками осіннього пленеру у Славсько - 2017 https://www.youtube.com/watch?v=bXmj9V9u-A4&t=863s

    ОтветитьУдалить

Отправить комментарий

Популярные сообщения из этого блога

Творческий вечер моего друга актера театра и кино Юрия Яковлева-Суханова

Персональная выставка художницы Ellen Orro в киевской галерее «Митець»

"Брякают налитые стаканы..."