8 грудня - Міжнародний день художника!

 Ніхто не забутий, ніщо - не забуте... Ні, я не про війну. Я - про дружбу! Дружбу між журналістами і митцями... 8 грудня відзначаємо Міжнародний день художника!



Вітаю вас, мої хороші добрі друзі - бойові побратими і посестри по бемежному цеху сучасного образотворчого Мистецтва! Міг би написати про нашу непорушну дружбу поему, повість, оду, роман, оповідання чи розлогий журналістський матеріал... Але не робитиму цього свідомо, вибачайте. Просто моя персональна боротьба із ковідом нині - на першому плані, фізичний стан, на жаль, гарним поки що назвати не можу... Тому доводиться заощаджувати сили і енергію навіть на привітанні близьких мені по духу і крові людей. Просто хочу побажати всім вам, мої дорогі друзі-художники, Щастя, Радості, Любові і щоб ВСІ були ЗДОРОВІ! Тримаймося!

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Творческий вечер моего друга актера театра и кино Юрия Яковлева-Суханова

Персональная выставка художницы Ellen Orro в киевской галерее «Митець»

"Брякают налитые стаканы..."