Художниця Світлана Бринюк : Людина починається з Добра!

 

Маланка прийшла – подарунки принесла! І мене, як виявилося, своєю увагою не оминула… Напередодні старого Нового року довелося (у справах) побувати в творчих майстернях художників КОНСХУ, що на Печерську. У довжелезному коридорі третього поверху несподівано для себе «зіштовхнулися» із Світланою Бринюк. «О, привіт, друже! Заходь у гості… Тут на тебе вже давно чекають», - загадково посміхаючись, сказала моя подруга. Я заінтригований – цікаво : хто чекає і для чого? Ми ж, якщо мені не зраджує пам”ять, ні з ким про зустріч не домовлялися… 

А коли я переступив поріг майстерні  своєї доброї приятельки, то буквально  отетерів від несподіванки: лауреатка премії Федора Кричевського і краща художниця Києва – 2020 вирішила подарувати мені картину «Янгол червоний крокував» / «Ангел красный шагал», про яку я колись писав у одній із  своїх публікацій про цю талановиту мисткиню. 


Оце подарунок так подарунок на старий Новий рік! Коли Світлана урочисто вручила мені свого «Янгола…», зрадів,   немов мала дитина. 


Адже відтепер у моїх особистих янголів – охоронців буде гарна підмога. Дякую тобі, дорога  Світланко, за «душі чудові поривання» - це так приємно… Зайвий раз переконався : Людина починається з добра. Ну, а в Новому році чекаю запрошення на нову персональну виставку. Тепер – слово за мною! 


PS : Більше інформації про кращу художницю столиці за підсумками 2020-го року Світлану Бринюк ви можете дізнатися із моєї публікації у Інформаційному агентстві УКРПРЕС-ІНФО за цим посиланням :


http://ukrpres.info/2021/01/05/%d1%85%d1%83%d0%b4%d0%be%d0%b6%d0%bd%d0%b8%d1%86%d1%8f-%d1%81%d0%b2%d1%96%d1%82%d0%bb%d0%b0%d0%bd%d0%b0-%d0%b1%d1%80%d0%b8%d0%bd%d1%8e%d0%ba-%d0%bb%d0%b0%d1%83%d1%80%d0%b5%d0%b0%d1%82%d0%ba%d0%b0/

 

 

#ХудожницяСвітланаБринюк #ТворчістьСвітланиБринюк #ПреміяіменіФедораКричевського #Мистецтво #ArtgalleryMytets #художнягалереяМитець #Митець #виставкатворівлауреатівпреміїКОНСХУ_2020 #Кращийхудожник_2020 #СергійКомісаров #КарінаКравець #УКРПРЕС_ІНФО

 

 

 

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Творческий вечер моего друга актера театра и кино Юрия Яковлева-Суханова

Персональная выставка художницы Ellen Orro в киевской галерее «Митець»

"Брякают налитые стаканы..."