Роботи Михайла Заворотнього на виставці «ПАЛІТРА МРІЙ» у київській галереї «Митець»

 

Працюйте – і Вас помітять. А потім і стануть поважати… Інших секретів успіху – в тому числі в образотворчому Мистецтві – ще ніхто не винайшов. Просто їх і не існує. Адже праця і лише лише праця може підійняти ще вчора нікому невідомого митця-початківця на нову, практично недосяжну орбіту. 



Так сталося і в житті молодого київського графіка Михайла Заворотнього, за сходженням якого на мистецький Олімп України я із великим інтересом спостерігаю вже четвертий рік поспіль. Познайомилися ми з цим художником на одній із численних колективних виставок у Києві. 



Мені дуже припали до душі його роботи. Подумав: над чим мій знайомий працюватиме в перспективі, чим збирається дивувати шанувальників графіки? А потім була персональна, знову персональна і ще раз персональна виставка... І всі ці арт-події мені пощастило висвітлювати. Я вже із ліку збився – скільки саме їх було? 



Але кожного разу, зустрічаючись із Михайлом на його черговому вернісажі, я із великою приємністю констатую : який же він молодчина, як він наполегливо працює над собою, як він прагне досконалості! Ось і цього разу, побачивши роботи Михайла на відкритті колективної виставки «ПАЛІТРА МРІЙ» (вона триває у київській галереї «Митець») можу сказати так: цей талановитий український графік свого останнього слова у Мистецтві ще не сказав.



 Михайло – у процесі пошуку нових образотворчих засобів. Хоча від своєї «генеральної» лінії ніколи не відхиляється : кожна його графічна робота – це філософсько-етичні роздуми над сенсом нашого непростого сьогодення. Сенс життя, сенс буття – це філософська та духовна проблема, що має відношення до визначення мети існування, призначення людства, людини – як біологічного виду…




«У чому полягають життєві цінності?»; «Що є метою життя?» (Або найбільш спільною метою життя людини як такої, людини взагалі); «Навіщо (для чого) мені жити?» - саме над цим постійно розмірковує мій друг.




І так – у кожній графічній роботі Михайла 
Заворотнього, дружбою із яким я пишаюся. А ще мені дуже подобаються портрети відомих (і не надто) людей у його виконанні. Користуючись нагодою, хочу зайвий раз подякувати Михайлові за те, що він «увічнив» і мене.



 Цей портрет є однією із найулюбленіших картин у моїй домашній галереї… Більше про творчість мого доброго друга Михайла ви дізнаєтеся із бліц – інтерв”ю у коментарі до цього посту. А про саму виставку «ПАЛІТРА МРІЙ» і про ще дев”ятьох її учасників ви зможете довідатися із моєї публікації в Інформаційному агентстві УКРПРЕС-ІНФО


"http://ukrpres.info/2021/02/23/%d0%ba%d0%be%d0%bb%d0%b5%d0%ba%d1%82%d0%b8%d0%b2%d0%bd%d0%b0-%d0%b2%d0%b8%d1%81%d1%82%d0%b0%d0%b2%d0%ba%d0%b0-%d0%bf%d0%b0%d0%bb%d1%96%d1%82%d1%80%d0%b0-%d0%bc%d1%80%d1%96%d0%b9-%d1%83/"a%d0%b0-%d0%bf%d0%b0%d0%bb%d1%96%d1%82%d1%80%d0%b0-%d0%bc%d1%80%d1%96%d0%b9-%d1%83/



У цій же публікації є також і відео програма «Мистецька

 


хвиля+» про відкриття вернісажу «ПАЛІТРА МРІЙ» у київській галереї «Митець». Гарного перегляду!


https://www.youtube.com/watch?v=vJqSukef9oE

 

#ГалереяМитець #виставкаугалереМитець #сучаснеМистецтво #Палітрамрій #виставкаПалітрамрій #КарінаКравець #ОленаКрасильникова #НаталіяВащук #ОлексійОвчаренко #ОксанаКартавцева #ЛідіяПочекайлова #ТетянаСамоткіна #ВалерійШвецов #ЕмінегюльЗіятдінова #НадіяБойко #ЛарисаКукарека #МихайлоЗаворотній #СергійКомісаров #УКРПРЕС_ІНФО #програмаМистецькахвиля #каналUkrvideotravel

 


 

 

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Творческий вечер моего друга актера театра и кино Юрия Яковлева-Суханова

Персональная выставка художницы Ellen Orro в киевской галерее «Митець»

"Брякают налитые стаканы..."