Мої творчі плани на 2022 рік...

 … і в 2022 році собі не зраджу. «Невтомна допитливість!» - цей девіз був і залишається для мене головним завжди. Тож, покладаючись на свою щасливу журналістську зірку, сподіваюся, що багато чого із задуманого разом із моїми друзями та однодумцями напередодні Нового року З-Д-І-Й-С-Н-И-Т-Ь-С-Я!


 Довгими текстами першого дня січня  нікого виснажувати не буду. І у самого голова болить. Ну, і печінка трохи теж... Скажу коротко і по суті: протягом року Тигра, як і раніше, намагатимусь виправдати високу довіру людей, закоханих у сучасне образотворче Мистецтво та Журналістику. Нас із вами, друзі, чекають великі відкриття та грандіозні справи. Очікуйте на мої нові репортажі з виставок, пленерів та майстерень художників… Одним словом, я націлений на позитив і лише на позитив. Багато цікавих тем вже спланував. Роботи попереду – непочатий край… А чому, спитайте, я на першій фотографії Нового року в капітанському кашкеті? Відповідаю на це запитання словами з вірша чудового поета Володимира Туманова «Дівчата, любіть моряків»:


«Девчата, не корите моряков,
Что без морей душа их жить не может.
Для них ведь берега, как цепь оков.
Простор морей, СВОБОДА
  им дороже…»

 

З Новим, і дай, Боже, щасливим роком, дорогі мої друзі та колеги! Від щирого серця бажаю вашим кораблям «…сім футів під кілем»! І - до зустрічі на безкрайніх просторах Фейсбуку та на шпальтах Міжнародного інформаційного агентства УКРПРЕС-ІНФО!

#Новыйгод #2022год #Новийрік #Творчество #Журналистика

#СергійКомісаров #УКРПРЕС_ІНФО #Ukrvideotravel #СучаснеМистецтво #Мистецтво #сучаснеобразотворчемистецтво  #Творчість #Творчество  #Культура  #Искусство #Mustsee

#МузейІсторіїКиєва #СергейКомиссаров #Фейсбук #УКРПРЕС_ІНФО

 

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Творческий вечер моего друга актера театра и кино Юрия Яковлева-Суханова

Персональная выставка художницы Ellen Orro в киевской галерее «Митець»

"Брякают налитые стаканы..."