Картини художника Василя Ходаківського на виставці у одеській галереї Art Undeground

 Це - вона! Однозначно, це - вона! Як довго я шукав її, як довго і наполегливо йшов на зустріч із нею... Бо люблю її - тремтливо та ніжно. І вже ніколи не зможу розлюбити... Молода, прудконога, красива, грайлива, чарівна - дівчина - мрія, яка стала для мене ідеалом жіночої вроди, хоча я ніколи так і не побачив її обличчя... Вона так і не показала мені своїх очей!


Парадокс, це правда...І все ж для мене ця дівчина, яка біжить краєм моря, починаючи із минулого року, є і завжди залишатиметься ідеалом жіночої краси і вроди. Адже саме ця загадкова донька Еви, подарувала мені велике щастя протягом 12-ти швидкоплинних днів вересня минулого року ділити радощі і печалі, жити і творити, дихати чистим морським повітрям разом із 30 талановитими художниками із різних куточків України та Азербайджану... Дякую тобі, друже Vasyl Khodakivskyi , що ця таємнича юна красуня стала символом Міжнародного пленеру - симпозіуму "Очаків - 2021". Адже саме вона потрапила на афішу нашого мистецького заходу. Дякую вам, дорогі мої друзі Валерий Махин та Алла Желева , що запросили талановитих митців на наш незабутній пленер! І ось - нарешті - довгоочікувана зустріч із ідеалом жіночої досконалості, яка об"єднала учасників нашого пленеру назавжди! А відбулася ця зустріч на відкритті оновленої одеської галереї Art Undeground три дні тому. На цьому арт-заході, куди разом із директором Музею - майстерні Івана Кавалерідзе Александр Юнин , я потрапив на запрошення відомих українських галеристів та меценатів Валерія Махіна та Алли Желевої, мав щастя насолодитися більш ніж 10 картинами художника Василя Ходаківського, виконаними у жанрі Ню. Дивовижного рівня роботи! Щасливий із того, що і у моїй приватній колекції є одна картина ню, яку минулого року, по завершенні нашого незабутнього пленеру - симпозіуму, вже після повернення із Очакова до Києва мені у своїй творчій майстерні на Печерську від щирого серця подарував Маестро.



Незабаром відбудеться новий пленер у Очакові. Думаю, що макет нової афіші змінювати особливого сенсу немає...

#галереяArtUndeground #ArtUndeground #Мистецтво #Духовність #Києв #Одеса #ОдеськийХудожніймузей #МузеймайстерняІванаКавалерідзе #ОлександрЮнін #ВалерийМахин #СергійКомісаров #Укрпресінфо #ХудожникВасильХодаківський #ВасильХодаківський

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Творческий вечер моего друга актера театра и кино Юрия Яковлева-Суханова

Персональная выставка художницы Ellen Orro в киевской галерее «Митець»

"Брякают налитые стаканы..."